6 Mart 2010 Cumartesi

Bondi Beach

Bugun Hop On Hop Off otobuslerden birine bilet aldim, 31 tane duraga ugruyordu. Dedim once Bondi Beach gorelim dunya gozuyle, sonra da diger yerlere bakariz. Ama gittigim gibi kaldim orda butun gun)) Hava 28 dereceydi ama, ben naapiyim ki? Okyanusta yuzmuslugumuz vardi cok sukur daha onceden ama Pacific Okyanusu tecrubem ilk:) Kopekbaligi falan diyolardi ama ben rastlamadim neyse ki. Radyolarda anonslar var ama "kiyiya paralel yuzun" diye, boyle bir sorunlari var ciddi ciddi...
Donus icin son Hop On&Off otobus 18.45teydi ama ben yolun yanlis tarafinda bekledigim icin kacirdim maalesef:)) Sehre de 30km uzaktayim. taxi cok pahaliya patlayacakti. "Hadi be Petek" dedim kendim "burda yasiyosun 3 ay olsa da" ve sevgili toplu tasima araclarimizdan otobusu tercih ettim, basardim da dogru otobuse binmeyi ama gel gor ki dogru duragi tespit edemedim bir turlu ve "en iyi" bildigim yer olan Circular Quay'e kadar gittim. Ordan da yururum artik eve kadar diye dusundum. Bilemedim tabii, elimde harita, "ha geldim ha gelicem" derken tam 1 saat yurumek zorunda kalacagimi. Akilsiz basin cezasini ayaklar cekermis! Atasozlerinin yilmaz savunucularindanimdir her zaman. Al sana iste! :) Bakalim kaybolma anilari ne zaman sona erecek?
http://www.bondibeach.com/


Yeni notlar:
* 97.7 frekansinda Turkce bir radyo kanali var. Turkcesi evlere senlik bir haber spikeri var ve ben hayatimda bu kadar cok ayri telden muzik calan radyo gormedim. Ama memleket havasi iste, oyle de bi dinliyo ki insan
* Biletix'e tekabul eden web siteleri: http://premier.ticketek.com.au/
* Havadurumu icin http://www.weatherzone.com.au/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder