6 Nisan 2010 Salı

10.000 adim, bi de Sky Tower

Hayatimda bir yenilik var a dostlar!! Yok yok, annemlerin burda olmasi degil. Anne dedigine hemen alisiyorsun zaten, o yenilikten sayilmiyor. Sadede geliyim di mi:
Bendeniz 1 Nisan itibariyla adimlarimi saymaya basladim. Kafayi yemedim merak etmeyin; adimlarimi saysam da yerdeki karolari sayip cizgilere basmaya ya da -mamaya calisiyor degilim. Hala sadede gelemedigimin de farkindayim, haha neyse.. Durum sudur ki, sagligimizi ve kondisyonumuzu da onemseyen sevgili sirketimiz, herbirimize birer adim sayaci dagitip, "gunde 10.000 adim atiniz, hatta takim kurunuz ve birbirinizle yarisiniz, odul var oduuuul" diyince tum sirket yollara dokulduk! :)

10.000 adim diyip gecmeyin, soyle izah edeyim: Sabah kalktiniz, taktiniz belinize aleti, basladiniz sekmeye. Ise gittiniz (arabayla ama cok uzak benim is, mecbur yani), hadi diyelim benim gibi kurtlusunuz, yarim saatten fazla oturamiyorsunuz oturdugunuz yerde, illa kalkip bi dolanasiniz geliyor arada, hadi bir de sigara iciyorsaniz ki, ironik ama fazladan en az 300 adim ediyor gidip gelmek, aksam oluverdi, koca gun gecti. Bilin bakalim kac adim attiniz toplam? 3000! Evet sadece 3000!

Annemlerin burda olmasi ve Good Friday+Paskalya yortusu (hep cok gulmusumdur yortu lafina) munasebetiyle son 4 gundur ayaciklarim nerdeyse su toplasa ve adim atmak alaninda rekor uzerine rekor kirsam da, bugun monotona donup te aksam eve geldigimde minik sayacimda gordugum 3200 rakami hem itibarima hem de takimdaki yerime golge dusurmeye kastetti. Su an kendi takimimda 10 kisi icinde 2.'yim, diger takimlari bilmiyorum, o bilgi gizli:)) Feci bir rekabet var, anlatilmaz yasanir..

E hal boyle olunca, yemedim icmedim ve kendimi is cikisi yollara vurup acigi kapatmaya calistim. Deli misin demeyin, millet kafayi yemis durumda. Bunalmis miyiz ne sirkette, millet motor takti yuruyo haldir haldir. Bilen bilir, geri kalirsam incim dokulur, ben de taktim motoru el mahkum. Netekiiiiiim... 10.000'i bulamasam da su saat itibariyla 3200'den iyidir skor ve kisisel rekorum ise su anda 2 Nisan tarihli 13.500 adim!

Bi de sirketteki kafasi uckagida en yatkin takimda oldugumu da belirtmeden gecemiycem. Gerci sirf dilimizde ama ne hain planlar dondu, saka gibi... Aleti, yeni emekledigi icin sevincinden gun boyu ordan oraya kilometreler kateden bebesine takmayi mi dusunenler mi istersiniz, kopeginin tasmasina ilistirmeyi mi, yoksa kazan-kepce kontenjanindan annesine yamamayi planlayanlari mi? (Vallahi yapmadim billahi yapmadim :)) )
Dedim ya, geyikte kaldi  hepsi ama diger ekiptekiler, uluorta konusulan bu dahiyane fikirleri duyduktan sonra, biz kazansak bile ikna olurlar mi artik bilemem. Odul mu ne? Bilmiyorum ki, sormadim:))

Boyle yani.. Bir ki uc dort, hop ki uc dort!






Notlar:- Son 4 gundur Sky Tower disinda yeni bir yere gitmedim sayilir, daha once gorduklerimi "iste buralar da boyle komple bizim" havalarinda annemlere sattim sadece ama Sky Tower guzeldi ne yalan soyliyim, baya baya guzeldi hem de. Buyrunuz birkac foto kusbakisi, serpistirdim saga sola. Sevgiler herkese!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder